Kesken opintoja havahduin voimakkaaseen lumisateeseen, joka kuorrutti ikkunanpielet ja lopulta myös koko ikkunan katolta tuiskuavan höttöön. Näkymää katsellessa mietin, että onneksi ei tarvinnut lähteä tuohon keliin. Pitipä kuitenkin ulostautua lumitöiden pariin, ja kyllä sitä lunta riittikin. Ainakin 20cm, ellei enemmänkin. Siinä lunta työntäessä, muistelin milloin olisi viimeksi ollut tällainen keli? Pitkä aika siitä ainakin on,… Jatka lukemista Myrskyisä opintopäivä
