Perjantai ja vapaapäivä. Siivouspäivä, pyykkipäivä. Aamu alkoi lääkkeenjaolla dosettiin. Eilinen olikin opiskelupäivä, sain aikaiseksi paljon ja loppupäivän huilasinkin kirjan parissa viltin alla. Aivotyöskentely ottaa osansa ja paras tapa nollata, on lukea hyvää kirjaa. Pokkarimuodossa en olekaan lukenut kirjoja, en muista ainakaan ja hitsi miten onkin nopeaa lukemista, kun yhdellä silmäyksellä saa koko sivun ahmittua. Kirja… Jatka lukemista Nukkumisia,lukemisia
Avainsana: uni
Heräämisiä
Herätys noin puoli kuuden aikaan aamulla. Saan olla iloinen, että kova työ on tuottanut tulosta ja sisäisen kelloni toimii hyvin. Olen lapsuudesta saakka nukkunut yli puoleen päivään, jos vain se on ollut mahdollista. Ja hyvin usein, jos koskaan, se ei ole ollut mahdollista. Aikaiset aamuheräämiset ovat olleet minulle yhtä tuskaa, vaikeita ja hermostuttavia. Kello seitsemän… Jatka lukemista Heräämisiä
Tänään on hyvä päivä!
Tänään on hyvä päivä, tänään on hyvä päivä… Nykyisin tuo ylläolleva toive värittää aamujani, viimeistään siinä kohdin, kun olen päässyt pöydän ääreen miniaamiaista nauttimaan. Ennen muinoin vihasin aamuja, en tiennyt mitään sen kamalampaa, kuin herätä yön jälkeen ja todeta olevani ihan yhtä väsynyt, kuin illalla nukkumaan mennessäsi. Monesti tuntui, kuin en olisi nukkunut ollenkaan koko… Jatka lukemista Tänään on hyvä päivä!
